Chcesz pozyskać reklamę swojej strony internetowej? O ile tak to na pewno pozycjonowanie stron jest dla Ciebie. Jednakże zanim zdecyduje się na skorzystanie z usług dokładnie sprecyzowanej firmy warto poznać dwa podstawowe modele rozliczeń używanych przez firmy, które zajmują się tymi usługami. Do najbardziej popularnych sposobności rozliczania trzeba zaliczyć metodę abonamentową , a dodatkowo rozliczenia za efekt.
Każdy z tych sposobów ma własne plusy i minusy. Rozpowszechnianie strony w internecie wymaga odpowiedniego podejścia.
Rozliczenie za efektJest to starszy sposób rozliczeń, który pochodzi jeszcze z czasów gdy pozyskiwanie linków i pozycjonowanie było bardziej intuicyjne. W tym sposobie rozliczania płaci się jedynie i wyłączne wówczas gdy strona znajdzie się na umówione słowa kluczowe w top 10. Zwykle takie pozycjonowanie po osiągnięciu efektów jest dość drogie. Trzeba liczyć się z faktem, że za osiągnięcie efektów zapłacimy dość sporo. Jednak ta metoda rozliczenia ma zarówno zalety ponieważ płaci się dopiero po osiągnięciu pozycji to niestety też ma wady. Do wad powinno się zaliczyć konieczność agresywnego linkowania, aby możliwie jak najszybciej osiągnąć rezultaty. Może to spowodować otrzymanie przez stronę różnego rodzaju kar nakładanych przez Google. Dlatego też na ten sposób rozliczania się z firmą pozycjonującą warto zdecydować się wyłącznie w przypadku prostszych fraz.
Rozliczenie abonamentoweTa metoda rozliczenia sprawia, że linkowanie może być bardzo ostrożne ponieważ tutaj firma otrzymuje pieniądze w tej samej chwili. Nie ma konieczności uzyskania przez nią efektów. Firma może zatem spokojnie wykonywać własną pracę bez konieczności agresywnego linkowania. Sprawia to, że ta forma współpracy z firmą jest raczej przewidziana dla fraz i firm, które są trudniejsze i w sytuacji bardziej agresywnego linkowania mogły aby łatwo zyskać karę od Google. Ta metoda rozliczenia jest też lepsza dla firmy pozycjonującej ponieważ otrzymuje ona pieniądze w tej samej chwili.
Obecnie znacząca większość firm usiłuje podejmować współpracę w formie rozliczenia abonamentowego ponieważ dostają one spokojną sposobność działania bez ryzyka utraty pensji. Jeśli chodzi o rozliczanie za efekt to zwykle jest ono stosowane przez małe firmy, które wiedzą co potrafią i są w stanie poradzić sobie z pozycjonowaniem wręcz trudniejszych fraz. Wtenczas także SEO jest lepszej jakości, jednak firma podejmuje bardzo duże ryzyko nie linkując agresywnie przy rozliczeniu za efekt.
Sprawdź również informacje na stronie: sklep SEO realizujący pakiety linków.